För allt som var på riktigt, känns på låtsas nu

Börjar bli fruktansvärt less på att bli behandlad som om jag inte förstår. Jag är inte så förbannat trög som somliga verkar tro. Alla dessa lögner... Nej, jag orkar inte ens gå in på det längre.
 
Jag är tillbaka på östkusten, med en katt som är mysigare än vanligt. Jag har fått positivt besked från skatteverket, blir pengar tillbaka i år.
Ikväll sitter jag och gör allt för att få huvudet att tänka på annat. Det går sådär. Försöker boka upp mina dagar med skola, plugg, läkarbesök, städning, tvättning och fina vänner. Skriver in i min almanacka, försöker strukturera upp allt. Ändå går hjärnan på högvarv, konstant. Vill bara kunna sova, utan att drömma. Så hjärnan får vila.
 
Det här kommer antagligen ta död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0