Jag ska rädda hela världen på en kafferast

 
Det här är en bra dag. Riktigt jävla bra dag! Första dagen på länge, som jag mår bra. Jag känner mig glad. Ännu en intervju till examensarbetet fixad, jag har pengar på kontot, räkningar är betalda, kylskåpet fyllt, har fått erbjudande om två sommarvikariat som båda vill ha klart besked imorgon. Imorgon kommer besked om vilken sommarkurs jag ska läsa i sommar. Katten är på myshumör. Har dessutom fått goda nyheter om att jag får finbesök här i Kalmar i juni! Vädret är allmänt gött, soligt och varmt. Det känns bra hela vägen ner i magen idag!

Ska därför laga finmiddag till mig själv, sen städa hela lägenheten, packa och se serier resten av kvällen. Bara för att!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0