Någon håll i mig

Haft finbesök från Skåne, sluppit sova ensam. Har dessutom tillbringat kvällen med fler underbara vänner, te och spel. Massa skratt. 
Nu är jag dock tillbaka här hemma i min ångest. Superkatten leker med en sån där pinne en äter sushi med? Tur att någon är lättroad. 
 
För övrigt, nya mediciner och remiss till psyk blev resultatet av mitt läkarbesök häromdagen. Tydligen fick jag försämrade resultat på de 3-4 enkäter jag fyller i varje gång. Yey. Min nya dosering av den nya medicinen känns löjligt hög och jag tvivlar på att det är så jävla bra egentligen. Nå ja, jag har lovat mig själv att ge det ett försök. 

Annars består mina dagar mest av dagdrömmande om en framtid, bort från den här staden med alla minnen, till något annat, något nytt. Vill plugga vidare, få ett jobb, skapa en trygghet i tillvaron igen. Medan jag dagdrömmer blir min diskhög större och alla måsten blir fel. Jag är dock alldeles för trött för att ens bry mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0