The present has no rhythm

 
Ber om ursäkt för tidigare inlägg. Har samlat mig, insett vad som ska göras. Jag ska sluta ta åt mig allt som en tvättsvamp, lägga all energi på annat håll. 
 
Har ikväll lyckats med följande: Skriva om tre sidor på examensarbetet, skrivit ner intervjufrågor, ätit middag, diskat, spytt, plockat ihop tvätt och haft panikångest. Effektiv kväll med andra ord. Jag ska fan kötta sönder det här examensarbetet, just sayin'! 
Däremot ska jag nu ut och röka, lyssna på när grannens flickvän kallar honom för jävla as, står och grinar och skriker. Och så ska jag skratta åt det. Borde knacka på och be dem göra slut, för det är ju inte direkt som att förhållanden är någonting hållbart egentligen. 
 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0