Cut out all the ropes and let me fall

Det här med att jag inte kan sova om nätterna (bortsett från i natt), svårt att andas, skakig i kroppen, näsblod och har svimmat tre gånger på en vecka, det känns inte helt ok. Tur att jag har en läkartid på måndag, måste ta fler fler tester för min trötthet och måste antagligen byta mediciner. Yey! Är det för mycket begärt att få må lite bra i det här livet eller? Tydligen!
 
Usch, vill gå ut, fly iväg en stund. Det är ju trots fredag. En fredag utan pengar. Så får väl städa lägenheten och titta på farmen ikväll, eventuellt lyxa till det med lite cola. Och sova. Dvs om mina grannar inte har fest, knullar eller skriker som döende kalkoner i trapphuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0