I struggle to find any truth in your lies

Trött på livets kaos just nu. Trött på idiotiska läkare som enbart höjer dosen på mina mediciner och inte tar mig på allvar när jag ber om hjälp. Trött på vänner som ger mig skit jag inte förtjänar. Trött på att vara så förbannat trött att jag trillar ihop i duschen av trötthet. Jag vill ha något stabilt att hålla mig fast vid, vad som helst. Dricker cola, tittar på serier, sover. Fördriver tid, men i väntan på vad? Längtar till den dag jag har ett jobb, som jag trivs med, där jag gör nytta. En plats där jag kan hjälpa någon att hjälpa sig själv. Till dess ska jag fördriva tid. Försöka finna mening i allt elände. Kanske blir imorgon en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0