Staring at the ceiling in the dark, same old empty feeling in your heart

 
 
Mor min har varit här hela veckan, men åkte hem idag. Tur var väl det, är ett under att vi inte haft ihjäl varandra än, boende på mina 32 kvadrat. Nå ja, jag har fått lite fixat i alla fall. Det är lite mer hemtrevligt här hemma nu och mor hjälpte mig laga lite matlådor, så nu överlever jag ett par dagar till. Tur vi får pengar på måndag, så jag kan göra matlådor för resten av månaden. 
Nästa helg åker jag till västkusten, för att kramas med världens finaste och hämta hem Superkatten. Det är välbehövligt, vet inte ens hur länge sen det var jag träffade min familj senast, inte mer än att det är för länge sedan. 
 
För övrigt, så har jag börjat tycka väldigt illa om helger. Avskyr när det inte finns dagliga rutiner (som nu består av tråkiga föreläsningar, statistikuträkningar och examensplugg på biblioteket) och jag avskyr att jag är själv hemma. Kryper i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0