Hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad

Vem är det jag försöker lura egentligen? Världen är ingen vacker plats, med allt detta elände. Både runt omkring i världen, men mycket i min närhet.
Vänner som vandrar i mörker, förhållanden som tar slut till höger och vänster, liv som förstörs på grund av letande efter lycka och mening i botten av flaskan. Ikväll orkar jag inte hantera detta elände, jag går och gömmer mig med täcket över huvudet och en katt sovandes på rumpan. Jag lovar att jag finns där för er imorgon igen, älskade vänner, jag lovar. Jag ska se till att mitt hopp åt mänskligheten återkommer om ett par timmar, sen lovar jag att gå bredvid er ur mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0