I'm holding on by a thread, I'm held together by tape

 
Tyst och tomt. Cajsa har packat sina saker och begett sig iväg mot Göteborg och nya äventyr. Är så oerhört glad för hennes skull, att hon får göra det hon verkligen vill och har längtat efter... men det känns lite dubbelt. Det känns hårt att vara ifrån min kärlek och min bästa vän, men det är bara 19 dagar kvar tills jag får pussas igen. 
Förövrigt så lever jag i ett smärre kaos just nu, med flyttlådor och stök. C:s flyttlass går första helgen i februari. 
 
Superkatten har fått en egen plats i bokhyllan nu, hon är nog nöjdaste katten i stan nu. Hon är en dam som är lätt att tillfredställa, plus att hon ger mig massa gos och skratt. Det gör givetvis hennes sidekick också!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0