Ont om rutiner, gott om dåliga vanor

 
Så mycket måsten just nu. Måste fixa badrum, packa, städa, skriva viktiga mejl, ringa ännu viktigare samtal och planera inför livet. Istället sitter jag bara här, i min ångest. Jag vet att det är dumt, jag hade behövt prata av mig med en fin vän. Dricka te och spy galla över livet. Dessvärre är det uppenbarligen inte möjligt. Vilket gör att jag längtar och saknar efter sådant jag bara borde lägga bakom mig, efter personer som på olika sätt har försvunnit ut ur mitt liv. Tittar på gamla bilder och kan inte låta bli att undra hur det kunde ha varit, om jag inte sabbade allt. Jag hatar dessa dagarna, när jag tvivlar på allt som är jag. 
Borrar in ansiktet i Superkattens päls och ber henne att göra allting bra. Snart ska jag ta tag i livet igen, snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0