You could have it so much better without me

Nytt år, ny hårfärg! En mörkare sådan, det blev helt okej faktiskt! Antar att det behövs lite förändring ibland, jag har väl sett likadan ut sen... typ alltid? Överväger dock starkt att klippa till en kortare frisyr när jag ändå är på gång. Lika bra att göra två flugor på smällen!
Efter en hel dags pluggande (paus för hårfärgning) och hundra tappra försök att hålla mig vaken hela dagen, hoppas jag på att få en hel natts sömn. Somnade kring fyra i natt... och det trots att C läste högt för mig, kramades och spelade skip-bo med mig. Stackarn... 

Nej, nu ska jag ta hjälp av superkatten med mitt skolarbete, så jag blir klar i tid så jag kan läsa en vanlig hederlig skönlitterär bok! Det finns det fan aldrig tid till längre. Eller så kanske jag bara borde lära mig att TA TID till det. Kan vara det också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0