I already forgot everything you said

 
 
When you think of all the things that I said to you
They wouldn't cut to the bone if they weren't true
You can keep em locked away inside your head
But I already forgot everything you said


 
Jag äter avokado och dricker citronvatten. Superkatten ligger tätt intill mig nu, efter att ha varit ett par dagar ifrån varandra. Det är antagligen enbart en inbillad trygghet det här, men det gör mig ingenting. Det är lugnande.
Kvällen igår innebar lite för mycket alkohol, men mycket skratt och mys med klassen. Har blivit ännu mer myggbiten och har badat i havet för första gången på två år. Dessvärre kastades jag tillbaka till verkligheten idag ännu en gång pga diverse samtal, diskussioner och sms. Ångest över studier. Ångest över pengar. Ångest över livssituationen.
 
 
Men det är väl kanske det som kallas lagen om livets jävlighet.
 
 
 
Now you can ease your heart
you can ease your mind
You can save your thoughts for another time  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0