All I do is try to fool the storms that keep circling over

Har varit på nytt läkarbesök, fått reda på att jag antagligen är "feldiagnostiserad", att jag gått på maxdosen av mina mediciner i ett år, helt i onödan. Känns väl sådär, men är kanske inte så oväntat när jag först vände mig till primärvården.
 
För övrigt består vardagen av stress, stress och åter stress. Har ett examensarbete som verkar gå åt helvete och en omtenta som jag är så omotiverad till att skriva så det finns inte. När jag nu enbart fick ett poäng ifrån godkänt tidigare. Idioti.Sen all annan inre stress, av att känna sig förvirrad och oförstående över den aktuella situationen... Äh, orkar inte ens gå in på det. Jag är för trött. Snälla låt mig sova i natt, utan att drömma mardrömmar, vakna av att jag pratar i sömnen och att jag har näsblod. Hade varit gött, tack!
 
 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0