And oh, how pretty is the middle of June?

 
Time is a cold wind blowing through the leaves
of a tired old tree I sit beneath
Where I think about the world and I don't know how
What will happen to us now? 
 
 
Världens skithelg med vidrig abstinens av mina mediciner. Går som elektriska ilningar i min kropp, konstant. Illamående, huvudvärk, feber, hjärtklappning och humörsvängningar. Får inte i mig någonting förutom vatten och nyponsoppa. Börjar undra vad det är för skit jag tryckt i mig det senaste året... Tillbringar därför större delen av mina dagar sängliggandes med en rastlös Superkatt som vill ut och klättra i träd. 
 
Har fått reda på att den man som jag sett som min far under uppväxten, då min biologiska inte fanns där, har blivit sjukare. Hela vintern har han legat inför döden med hjärtproblem utan att jag ens visste om det. Och jag har inte ens hört av mig. Är antagligen världens sämsta människa.
 
Och jag längtar hem mer än någonsin. 
 
 
 
 
And hatred is a sharp knife held by the blade
It's cutting in your palm 'til you feel no pain
and burning in your eyes with a righteous rage
'Til the ashes blow away
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0