Här står jag med bultande hjärta

 
Tänker si, tänker så, sånt jag aldrig kan förstå, men jag är fortfarande jag
Genomtänkt på alla sätt, men ändå aldrig riktigt rätt och jag är fortfarande jag
Livet tog mig med storm och känslans kraft den var enorm, och jag är fortfarande jag
Allt och ingenting alls, kan aldrig passa i någon mall och jag är fortfarande jag
- Svenska Akademien   
 
 
 

Har fyllt min vägg ovanför sängen med bilder, fina minnen från situationer där jag skrattade och mådde bra, för att ständigt bli påmind om att det kommer att vända. Ständigt påminnas om att jag inte är ensam. Allt för att glömma bort de tider jag levt i en lögn.
 
Förövrigt, den som ger mig en biljett till Öland roots kommer få min kärlek livet ut, just sayin'. Svenska akademien, Glesbygd'n, Labyrint, Kultiration, Skaburbian Collective och Syster Sol spelar. Värt att dö för, just nu. Dessvärre finns det inte pengar och antagligen inte tid. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0