Ingen kan vinna, ingen kan försvinna

 
fast i jer mitt i stan hörs yle från en varg
he jer it alls ett yl av längtan
ur vargastrupe upp mot månen sänt
nej ett surt ursinningt tjut av klagan
så knäna böjes o magan min vänds
fast i jer mitt i stan hörs yle från en varg
 
 
 

Den här dagen har jag bara lust att placera i en liten låda och stoppa långt in under sängen och bara glömma bort. På något sätt det som att denna terminen varit helt bortkastad och jag känner mig mest korkad. 
Tillbringade kvällen på jobbet, mina fina brukare kom och kramade om mig och sa att de saknat mig. Verkar få fina arbetskamrater också. Ska dessutom jobba hela midsommarhelgen, vilket inte rör mig. Härligt med mer pengar och de inplanerade midsommarplanerna gick ju åt helvete ändå, tydligen. De också.
 
Snart lördag. Snart dags för konsert och underbara Glesbygd'n med fina människor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0