It's like a hurricane, I've had enough

 
I always felt that we would be enough
that I'd be strong for the both of us
I always felt that I could take it all
but now I'm shattered in pieces
 
 
 

Att bemötas av ett "Det är bara att härda ut! *Skratt* " av en sköterska inom psykiatrin, förstörde väl i princip hela min dag. Är så trött på människor som ska hånas och inte ta problem på allvar. Och att de inte inser att många hör av sig, just för att de inte orkar härda ut... Jo, jag tackar jag. Tillbringade därför halva dagen med att titta på ett naturprogram om igelkottar och grina. Det är lite den nivån jag har legat på sedan natten mellan fredag och lördag.
Illamåendet har blivit bättre, däremot känns det ungefär som att någon kört in mitt huvud/ansikte rakt in i en betongvägg. Kroppen känns väl ungefär det samma, åt helvete. 
 
 

I vilket fall som helst så lyckas jag hålla liv i både katt och växter i det här hushållet, så jag är väl inte så jävla dålig trots allt!
 
     
 
Och du kommer aldrig att förstå, tryggheten jag finner i din röst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0