Vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut

 
och vi kan fortsätta stå still
vi kan låtsas som ingenting
men vi ljuger för oss själva nu
 
 
 
Sommarvärme ute, massa blommor och fågelkvitter överallt. Var ute och promenerade med Superkatten tidigare idag, folk tittar fortfarande lite snett på en när vi kommer där gåendes. Däremot så kunde jag nog inte bry mig mindre, katten blev nöjd, fick klättra lite i träd och leka tiger i det höga gräset. Småsaker som får mig att le i kaoset.
Examensarbetet blev inlämnat för en första inlämning idag, opponering nästa vecka. Börjar se ett slut på det hela. Har även haft avtackning med nya + gamla humanusstyrelsen. Fina tjejer det!
 
Försöker få rutin på livet, lever efter scheman och listor som ingen vet om. Det är mycket ni inte vet om och aldrig lär få reda på. 
 
 
 
 
Jag kommer aldrig släcka elden, så länge jag lever ska jag vakta den
den blir större och större och jag lovar dig
att den aldrig mer ska få bränna mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0