You're neither friend nor foe, though I can't seem to let you go

 
 
You loved me 'cause I'm fragile, when I thought that I was strong
But you touch me for a little while and all my fragile strength is gone
Set me free, leave me be
I don't wanna fall another moment into your gravity
 
 
 



 
 
Känner en kombination av lycka och lugn inom mig, som jag inte känt på väldigt länge. Ingen ångest. Har haft så fina vänner kring mig att jag känner en helt annan sorts trygghet än vad jag är van vid. Att bara kunna umgås, prata och bara finnas till långt in på småtimmarna. Dricka te på en bakong klockan två på natten och titta på åskovädret.
Ser det fina i saker igen och det glädjer mig. Mina vänner lär mig saker om mig själv, som jag annars aldrig skulle se. Allting känns bara så förbannat bra just nu. Tack!
 
Ett problem återstår, som jag snart ska sätta punkt för. Däremot så ska jag njuta av det här först, att bara kunna andas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0