Cold is the water, it freezes your already cold mind

 
 
And how can you say that your truth is better than ours?
Shoulder to shoulder, now brother, we carry no arms
 

Önskar att det ens gick att förklara vad som försigår innanför mitt pannben just nu, men det är mest ett enda kaos av känslor just nu. Känner mig oförmögen att förstå hur folk resonerar, hur folk orkar med sig själva som skenheliga empatilösa socionomer. Det enda jag vet med klarhet att jag känner, är ett kraftigt illamående och starka skamkänslor över andras agerande. Men hey, that's just me I guess.
 
Nog om det. Idag är det, eller ja, nu är det ju igår, Superkatten Isoldes födelsedag! Nu är hon hela tre jordsnurr och borde väl i princip kunna titulera sig som vuxen eller i alla fall som en kissmiss i övre tonåren. Det ni! Superkatten firade detta med tonfisk till middag och genom att sno en halv donut från matte. Efter alla dessa delikatesser blev det lek med plastpåse.
Mitt älskade lilla liv, vad hade jag gjort utan dig? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0